Pittem-Egem

Pittem is een gemeente in het hart van West-Vlaanderen, omgeven door groene landschappen. Onze twee dorpskernen (Pittem en Egem) bruisen van het leven. cd&v Pittem-Egem zet zich in voor een warme en solidaire gemeente waar het goed wonen is.  Samen bouwen we aan een duurzame en gezonde toekomst voor onze inwoners. Met respect voor huidige en toekomstige generaties. Want respect werkt.

Heb je ideeën of vragen? Laat het ons weten (via sociale media, onze mandatarissen of via info@cdenvpittemegem).

Klik hier om onze NIEUWE WEBSITE te verkennen en zo op de hoogte te blijven van heel wat nieuwtjes. Ook op onze facebook- of instagrampagina ben je welkom!

Warme groet,

Nathalie & Els, voorzitters en het volledige team van cd&v Pittem-Egem

Nieuws uit Pittem & Egem

Waterbekken voor landbouwers in drogere periodes

Op de gemeenteraad gisterenavond werd de aankoop van gronden voor 𝐝𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐥𝐞𝐠 𝐯𝐚𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫𝐛𝐞𝐤𝐤𝐞𝐧 goedgekeurd.

Jouw wens voor Pittem & Egem

We kregen al heel wat kaartjes in onze brievenbus of via digitale weg binnen! Ondertussen zijn we volop bezig om alle wensen te verzamelen en de vragen te beantwoorden. Heb jij ook een wens of vraag voor ons?

Respectvol 2024

We wensen jou en al wie jou nauw aan het hart ligt een fantastisch, respectvol 2024!

Ons team

Verkiezingsprogramma 2018

Een modern, goed en gedeeld bestuur

We gaan voluit voor een toegankelijke bestuur en dienstverlening op zoveel mogelijk verschillende manieren. We zorgen ervoor dat onze gemeente financieel gezond blijft en blijven een goeie overweging van investeringen doen.

Een veilige en mobiele gemeente

Inwoners willen zich veilig voelen in hun eigen leefomgeving. Kleine irritaties zoals stoepparkeren en zwerfvuil maar ook onveilige verkeerssituaties en criminaliteit geven inwoners een onveilig gevoel.

Een belevingsgemeente

We investeren in de veerkracht van inwoners, netwerken en verenigingen. We investeren in de verbindingen tussen onze inwoners en geven hen de kans voluit van Pittem en Egem te genieten.